رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان:
رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح «اهدای خون شیر زنان کویر» در استان اجرایی شد، گفت: تبیین جایگاه بانوان در انقلاب و دفاع مقدس برای نسل امروز ضروری است.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 10 August 2020

طرح «اهدای خون شیر زنان کویر» در استان سمنان اجرایی شد

عفت دیابی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار است، اظهار داشت: طرح اهدای خون شیر زنان کویر از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است که در استان سمنان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه سمنان در اجرای طرح اهدای خون بر اساس شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت، تأکید کرد: «شهیده رودباری» به‌عنوان شهید شاخص استان سمنان در سال جاری برگزیده شدند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت‌های این بانوی شهیده اقدام خواهد شد.

استان سمنان ۱۷ شهیده زن دارد

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان از اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهیده رودباری در برخی از نقاط شهری استان خبر داد و افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

دیابی بابیان اینکه تولید عکس نوشته (الگوی سوم) و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود، ابراز کرد: استان سمنان ۱۷ شهیده زن را تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده است و رشادت‌های این بانوان فرهیخته زبانزد در کشور است.

تجلیل از ۴۰ بانوی ایثارگر استان

دبیر کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان را در گام اجرایی قرار نداده‌اند و تعداد دیگری از ادارات در استان باوجود انجام برنامه‌ها، گزارش اقدام‌های خود را به دبیرخانه ارسال نکردند.

مریم سلطانی با اشاره به اینکه ظرفیت دو درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در قالب چهلمین سالگرد دفاع مقدس هزینه شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه سواد رسانه برای بهبود سبک زندگی، رونمایی از فیلم کوتاه، کتاب صوتی، دیدار و تجلیل از ۴۰ بانوی ایثارگر استان و سرکشی از خانواده معظم شهدا بخشی از این برنامه ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان است.

وی اضافه کرد: حمایت از چاپ کتاب ویژه جایگاه بانوان در هشت سال دفاع مقدس، فراخوان برگزاری کلاس‌های آموزشی، جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و تجلیل از بانوان ایثارگر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار