جشنواره کشوری در وضعیت قرمز:
به گزارش تابناک سمنان: در حالی که در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۹ تن از هم وطنان عزیز جانشان را بخاطر ویروس کرونا از دست داده‌اند و سمنان همزمان با 14 استان دیگر در وضعیت قرمز قرار دارد،اما دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان میزبانی جشنواره فرهنگی هنری کشور را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 10 August 2020

سمنان میزبان جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه‌ های فنی و حرفه‌ای کشور

در حالی که در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۹ تن از هم وطنان عزیز جانشان را بخاطر ویروس کرونا از دست داده‌اند و سمنان همزمان با 14 استان دیگر در وضعیت قرمز قرار دارند،اما دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان میزبان جشنواره فرهنگی هنری کشور شده است.
 
اولین جلسه کمیته فنی و داوری بخش فناوری و پژوهش «بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری» دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به میزبانی این دانشگاه نیز تشکیل شد.


تقدیر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ارتباط با اعطاء میزبانی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن تقدیر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ارتباط با اعطاء میزبانی به این دانشگاه گفت:با توجه به انتخاب این دانشگاه سعی بر آن داریم تا میزبانی شایسته باشیم و به نحو عالی این مسابقات را برگزار نماییم.
 
رضا نقدی با بیان رزومه‌ی بخشی از داوران انتخاب شده گفت: داوری‌ها باید به گونه‌ای باشد که بهترین افراد با دقت و در نهایت عدالت انتخاب شوند و لذا در هر رشته دو داور تخصصی و یک داور مهارتی انتخاب شده است.
 
توجه خوب دانشجویان به این جشنواره
 
 معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و دبیر بخش فناوری و پژوهش جشنواره،اظهار داشت: از  آنجایی که امکان دسترسی مستقیم و حضوری به دانشجویان وجود ندارد،اما تعداد زیادی اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و گواه توجه خوب دانشجویان به این بخش جشنواره است.  
 
«مهندس مسلم گنجی» مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور گفت: در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه،بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت در حال برگزاری است.
 

شایان ذکر است بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در بخش‌های آوایی، معارفی، فناوری و پژوهش، ادبی و هنری برگزار خواهد شد که میزبانی بخش فناوری و پژوهش جشنواره از طریق ستاد مرکزی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان واگذار شده است که بخش هنری این جشنواره شامل رشته‌های رشته‌های تولید نرم افزار و اپلیکیشن، کانال‌های مجازی قرآنی و مقاله نویسی می‌باشد که دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور آثار خود را برای شرکت در جشنواره در سامانه این مسابقات بارگذاری کرده‌اند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار