کد خبر: ۸۸۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 10 August 2020

به گزارش تابناک سمنان:به تازگی برخی افراد موفق شده‌اند به کنترلر نسل نهمی کنسول اکس‌باکس دسترسی پیدا کرده و تصاویری از دسته و بسته‌بندی آن منتشر کنند؛ اما برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی متوجه موضوع عجیبی برروی بسته‌بندی کنترلر شده‌اند که رسماً وجود کنسول اکس‌باکس سری اس را تأیید می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

 

مدت‌ها است که شایعاتی پیرامون برنامه‌ریزی شرکت مایکروسافت برای معرفی کنسول ضعیف‌تر و ارزان‌تر نسل نهمی اکس‌باکس که با نام اکس‌باکس سری اس شناخته می‌شود به گوش می‌رسد اما همچنان هیچگونه تأیید رسمی مبنی بر وجود آن از سوی شرکت مایکروسافت صورت نگرفته است.

حال به تازگی یکی از کاربران توییتر (Twitter) که با نام کاربری TinyRakan شناخته می‌شود (به همراه چند کاربر دیگر)، تعدادی تصویر از کنترلر کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت منتشر کرده است که در یکی از این تصاویر شاهد عبارت ‘سازگار با کنسول اکس‌باکس سری اکس|اس’ هستیم که رسماً وجود کنسول ارزان قیمت‌تر مایکروسافت در نسل نهم کنسول‌ها را تأیید می‌کند. در ادامه شما می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

با توجه به آنکه کمتر از چهار ماه تا انتشار کنسول‌های نسل نهمی شرکت سونی و مایکروسافت فاصله داریم، انتظار می‌رود ردموندی‌ها به‌زودی از دومین کنسول نسل نهمی خود که قرار است با قیمت کمتری روانه‌ی بازار شود، رونمایی کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار