ایرج رئیسیان:
به گزارش تابناک سمنان: ایرج رئیسیان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آئین‌نامه اجرای مراسم محرم ۹۹ بر اساس این مصوبات در استان تدوین و بومی‌سازی شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 11 August 2020

 

آئین‌نامه اجرای مراسم محرم ۹۹ در استان سمنان تدوین شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه آئین‌نامه اجرای مراسم محرم ۹۹ بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد، اظهار داشت: بر این اساس مقررات لازم برای اجرای مراسم عزاداری در استان تدوین و بومی‌سازی شد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های نحوه اجرای پروتکل‌های ویژه محرم حسینی در استان تشکیل می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی، هماهنگی و اقناع‌سازی برگزاری مراسم محرم با رعایت دستورالعمل بهداشتی انجام خواهد شد.

ایرج رئیسیان بابیان اینکه ممنوعیت‌ها، محدودیت‌ها و ضمانت اجرای این آئین‌نامه به‌طور مشخص بیان‌شده است، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به پیاده‌سازی این آئین‌نامه برای اجرای مراسم عزاداری در استان هستند.

رئیسیان یادآور شد: هدایت نذورات به سمت کمک‌های مؤمنانه در دستور کار است و کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در اجرای ضوابط و چارچوب‌ها دقت نظر خواهد داشت.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار