معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فراهم شدن قابلیت امضای الکترونیک اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 12 August 2020

فراهم شدن قابلیت امضای الکترونیک اسناد سامانه تدارکات الکترونیک در سمنان

به گزارش تابناک سمنان:  معصومه عزیزی با اعلام این خبر گفت: فرآیند ارسال نسخه های فیزیکی در سامانه تدارکات الکترونیک خذف و قابلیت امضای الکترونیک اسناد در این سامانه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قانون تجارت الکترونیکی و قانون برنامه ششم توسعه کشور ، نسخ الکترونیکی اسنادی که طبق مقررات ماده 32 قانون تجارت الکترونیکی مجهز به امضای اکترونیکی شده باشند اصالت داشته و معتبر و مکفی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: با استفاده از قابلیت جدید صرفاً نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضا در سامانه بارگذاری می شوند و نیازی به چاپ امضا و مهر گرم و اسکن اسناد نبوده و همچنین نیازی به ارسال نسخ فیزیکی نمی باشد.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر فنی و امنیتی لازم جهت حفاظت از نسخ الکترونیکی امضا شده افزود: با توجه به اینکه بهره برداری از قابلیت جدید نیازمند اخذ گواهی امضای الکترونیکی می باشد ، بمنظور لحاظ نمودن فرصت کافی برای اخذ گواهی مذکور ، ارسال موازی نسخ فیزیکی اسناد تا پایان مردادماه سالجاری بلامانع خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار