با امضای استاندار سمنان؛
به گزارش تابناک سمنان: امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه ۱۳ تشکل و سمن در استان شناسه ملی دریافت کردند، گفت: احکام این تشکل‌ها با امضای استاندار سمنان صادر شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 12 August 2020

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان ظهر چهارشنبه در آئین ارائه احکام تشکل‌های مردم‌نهاد به مناسبت هفته تشکل‌ها در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با عقد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان مقرر شد، سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد استان در حوزه جوانان شناسه ملی خود را از استانداری دریافت کنند، اظهار داشت: در این راستا ۱۳ تشکل و سازمان مردم‌نهاد در استان سمنان از سوی وزارت کشور، شناسه ملی دریافت کردند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد استان در سطح ملی، بیان گرد: افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در جامعه از اهداف ذاتی ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد است و باید این مهم به جد پیگیری شود.

امیر بینایی با اشاره به اینکه این احکام با امضای استاندار سمنان صادرشده است، افزود: استان سمنان رتبه نخست را در تطبیق وضعیت سمن‌های جوانان و صدور شناسه ملی برای تشکل‌های مردم‌نهاد جوان کسب کرده است.

بینایی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به اجرای برنامه‌های سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تعامل و همکاری لازم را به عمل‌آورند، ابراز کرد: تقویت فعالیت این تشکل‌ها بستر لازم برای ایجاد توسعه پایدار در استان را فراهم می‌سازد.

  لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار