لو رفتن قرارداد شیخ دیاباته در رسانه‌ها باعث دلخوری مسئولان استقلال شده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 12 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: صبح امروز یکی از خبرگزاری ها به صورت رسمی از متن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال رونمایی کرد که این موضوع حواشی زیادی را ایجاد کرده است. از این رو لو رفتن قرارداد آقای گل لیگ موجب دلخوری مسئولان استقلال شده و قصد پیگیری موضوع را دارند.


احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت:«ما در قراردادها بخشی را به نام محرمانه بودن آن داریم. افرادی که سالها است در بحث خبررسانی تلاش می‌کنند و قابل احترام هستند اما بعید است چنین کار غیرحرفه‌ای انجام بدهند. این مساله چند بار هم در گذشته رخ داد و ما سعی کردیم با تعامل موضوع را حل و فصل کنیم اما هرروز یک قرارداد جدید منتشر می شود و برخلاف میل باطنی مجبور هستیم از طریق بخش حقوقی باشگاه و مراجع قضایی پیگیر شویم. ما دادخواستی را تنظیم خواهیم کرد. از سوی دیگر از طریق فرماندهی ناجا و پلیس فتا نیز این مساله را پیگیر می‌شویم که قرارداد دیاباته چطور به یک خبرگزاری رسیده است.»


مدیرعامل استقلال درباره اینکه قراردادها در فوتبال روز دنیا محرمانه نیست، خاطرنشان کرد: «اتفاقا در فیفا مورد محرمانه بودن قراردادها وجود دارد. حتی صلاح نیست بازیکنانی که کنار هم بازی می‌کنند از قرارداد یکدیگر باخبر شوند. حال اینکه برخی ستاره های فوتبال دنیا مسی و رونالدو اجازه می‌دهند قراردادشان منتشر شود بحث دیگری است اما در همه قراردادها بحث محرمانه بودن وجود دارد.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار