مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:
سمنان- مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه شش طرح گازرسانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: ۱۲۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 12 August 2020

۶ طرح گازرسانی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه شش طرح گازرسانی در استان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: ۱۲۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های گازرسانی، روستاهای سرخ ده، اگره و سیاه پره در شهرستان دامغان افتتاح می‌شوند، افزود: در حال حاضر ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق روستایی استان به ۹۱ درصد ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر بااعتبار ۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت نهایی می‌شوند.

شریفی با اشاره به اینکه اجرای طرح توسعه گازرسانی در شهرستان‌های سمنان و میامی بااعتبار ۹۲ میلیارد ریال تا پایان سال جاری در دستور کار است، گفت: ۷۵ درصد گاز استان در بخش نیروگاه و صنعت مصرف می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان سمنان دارای گاز طبیعی هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار