طی مراسمی؛
طی مراسمی «حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا» به‌عنوان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 13 August 2020
 
«فاطمی‌نیا» مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان شد

 

به گزارش تابناک سمنان: در مراسمی با حضور معاونت سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و سایر مسئولان استانی «محسن فاطمی نیا» به‌عنوان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان منصوب شد و از زحمات «محمدحسن پیرچه» تقدیر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این مراسم با ایراد سخنانی کوتاه از تلاش‌ها و زحمات مؤثر، سازنده و بی‌دریغ محمدحسن پیرچه مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تقدیر کرد و اظهار داشت: اجرای منظم برنامه‌ها، رسیدگی به امور و پیگیری مباحث و موارد پیرامون شورا و مسائل ائمه جمعه به‌صورت مستمر تا حصول نتیجه مطلوب، از مهم‌ترین وظایف مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به اینکه پیگیری مباحث احداث و راه‌اندازی مصلاهای نماز جمعه در استان و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه از مهم‌ترین خدماتی بود که در زمان تصدی محمدحسن پیرچه ارائه شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این پست، مسئولیت سنگینی است و باید رضایت مردم و ائمه جمعه را به همراه داشته باشد و باید با بهره‌گیری از تجربیات مدیر سابق و همراهی ائمه جمعه، در این مسئولیت ارائه خدمت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

متبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار