مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان:
مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به احداث هشت مصلا در استان گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان برای راه‌اندازی مصلاهای نماز جمعه استان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 13 August 2020

۲۷ میلیارد تومان برای مصلاهای نماز جمعه استان سمنان هزینه شد

به گزارش تابناک سمنان: محمدحسن پیرچه پیش از ظهر پنجشنبه در آئین معارفه مسئول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در طول ۳۹ سال خدمت در مسند شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تلاش شد تا از تمام ظرفیت‌های موجود در نماز جمعه برای پیشبرد اهداف سازمانی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت شهرستان استان سمنان پروژه احداث مصلای نماز جمعه راه‌اندازی شد، تصریح کرد: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان برای این پروژه‌های هزینه شده است.

مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان بابیان اینکه مصلاهای نماز جمعه از ۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی ازجمله اقدامات نوآورانه‌ای بود که در طول مدت خدمت در این مسند، به انجام رسید.

پیرچه بابیان اینکه شرکت در جلسات شوراهای فرهنگی عمومی، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و جلسات مرتبط استانی و همچنین شرکت به‌صورت هفتگی در نمازهای جمعه شهرستان‌های استان، از برنامه‌هایی بود که در طول این سال‌ها به‌صورت مستمر در دستور کار قرار داشت، خاطرنشان کرد: میز خدمت نیز از دیگر خدماتی بود که با مساعدت و همکاری استاندار، در نمازهای جمعه سراسر استان راه‌اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب برای حضور جوانان در نماز جمعه در اولویت اهداف و برنامه‌های این نهاد بود، یادآور شد: در طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز با تبدیل تهدید ویروس به فرصت خدمت به مردم، ائمه جمعه حضوری ارزشمند و مؤثر داشتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار