ساکنان محلی در یکی از مناطق اندونزی کروکدیل غول پیکری که بنا به باور آن ها شیطان بود را شکار کرده و سر بریدند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 14 August 2020

 کروکدیل

به گزارش تابناک سمنان: افراد محلی در اندونزی کروکدیلی ۴ متری را که بنا به باور آن ها یک شیطان بود شکار و سربریدند. ساکنان خرافاتی این روستا هفته پیش این حیوان ۵۰ ساله را شکار و سپس سرش را از بدنش جدا کردند. گفته می‌شد این کروکدیل که حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن داشت به تعدادی از افراد محلی حمله ور شده است.

این حیوان دوشنبه هفته گذشته در رودخانه «کایوبِسی» واقع در جزایر بانگکا بلیتونگ در دامی که با تیغ‌های تیز و باریک ساخته شده بود گرفتار شد. این حیوان ۲ روز پس از شکار به دلیل تشنگی جانش را از دست داد. افراد محلی به دلیل وزن زیاد کروکدیل، آن را با یک بولدوزر به محلی که قرار بود دفن شود منتقل کردند. در یکی از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، انتقال این حیوان به محل دفن با بولدوزر را نشان داده می‌شود.

ساکنان خرافاتی پس از کشتن این حیوان اصرار داشتند تا سر این حیوان از بدنش جدا شده و هر یک در دو نقطه مختلف دفن شود. آن‌ها نگران بودند با وجود کشتن کروکدیل و دفن آن این حیوان از زیر خاک بیرون آمده و دوباره به رودخانه بازگردد. ساکنان منطقه پس از شکار کروکدیل از تحویل آن به مرکز حفاظت از حیوانات خودداری کردند؛ چون معتقد بودند با انتقال این حیوان به مکانی دیگر ساکنان محلی به سرنوشت شوم دچار خواهند شد.

گفتنی است؛ شکار و کشتن این کروکدیل در این منطقه روستایی در اندونزی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش پیداشدن بقایای نوجوان مالزیایی مفقود شده در شکم کروکدیلی غول پیکر خبرساز شده بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار