استاندار سمنان تأکید کرد:
سمنان- استاندار سمنان گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد استان تا پایان کار دولت تدبیر و امید با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 22 August 2020
افتتاح طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد در استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر بعدازظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان به مناسبت هفته دولت در محل دفتر خود ضمن بیان اینکه بعد از پایان هفته دولت هم شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان خواهیم بود، اظهار داشت: تکمیل و افتتاح طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد تا پایان کار دولت تدبیر و امید با جدیت دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه قبل از هفته دولت امسال هم عملیات افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلفی در استان آغاز شد، افزود: کلنگ زنی شروع عملیات سد فینسک و ادامه ساخت جاده حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان طی سال جاری انجام خواهد شد.

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۱,۵۹۵ میلیارد ریال پروژه در استان سمنان

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مسئولان استان برای خدمت ارزنده و دلسوزانه به مردم، باید همواره با الگوبرداری از عملکرد شهدای گران‌قدر دولت، تلاش صادقانه داشته باشند، تصریح کرد: هفته دولت امسال تحت تأثیر فشار و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی ناشی از آن قرار گرفت.

آشناگر خاطرنشان کرد: این در حالی است که در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: سپاه استان سمنان در سال‌های گذشته با هم‌گرایی در کنار دولتمردان برای رونق اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم بوده است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه استان در رفع گرفتاری افراد سیل‌زده در سمنان و دیگر نقاط کشور طی سال گذشته بیان کرد: با شیوع کرونا ویروس، حمایت و پشتیبانی‌های سپاه از پزشکان و کادر درمانی و اقشار مردم با تأمین و تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده قابل‌ستایش است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه آحاد مردم قدردان زحمات این قشر فرهیخته و معزز هستند، گفت: همکاری دولت و سپاه قائم آل محمد (عج) برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در استان باقدرت ادامه می‌یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار