در پیک دوم کرونا؛
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه برنامه‌های این دانشگاه برای مقابله با کرونا طی سه مرحله اجرایی شد، گفت: بیمارستان‌های تخصصی کرونا در سمنان در پیک دوم این بیماری ایجاد شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 26 August 2020

۳۰ درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شدند/ ضرورت رعایت نکات بهداشتی ...

دانشگاه علوم پزشکی سمنان عصر چهارشنبه در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از بیمارستان کوثر سمنان و دیدار با کادر بهداشت و درمان این بیمارستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان برنامه‌های مقابله با کرونا را طی سه مرحله‌ی زمانی به انجام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت حتی پذیرش‌هایی از شاهرود و دیگر شهرستان‌ها نیز انجام شد، خاطرنشان کرد: در اواخر خرداد به دلیل کاهش میزان مراجعین مصوب شد تا روال معمول و عادی بیمارستان از سر گرفته شود و درواقع سخت‌ترین مرحله کار کادر بهداشت و درمان همین مرحله سوم است.

نوید دانایی بابیان اینکه در مرحله‌ی اول که از هفته اول اسفندماه سال گذشته آغاز شد، مجبور بودیم تا هم بیماران کرونا و هم سایر بیماران را در این مکان مداوا کنیم، افزود: در مرحله دوم که در طی سه ماه در اوج شیوع کرونا به طول انجامید بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا بیمارستان‌های تخصصی کرونا تجهیز و تخت‌ها در اختیار بیماران کرونایی بدحال قرار گرفت.

دانایی با تأکید بر اینکه بیمارستان کوثر با توجه به اقدامات مناسب انجام‌شده به دو بخش ۶۰ تختخوابه و ۲۶۰ تختخوابه تقسیم و به‌صورت مجزا از یکدیگر مدیریت شدند، تصریح کرد: وجود بزرگان و اساتید عرصه پزشکی، یک ذخیره ارزشمند در سطح استان سمنان است.

وی بابیان اینکه در این مرکز آموزشی تلاش جمعی و تعامل اساتید باسابقه در کنار جوانان در مدیریت ویروس به‌خوبی مدیریت می‌شود، اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی پزشکان و کادر بهداشت و درمان بیمارستان کوثر سبب کسب موفقیت‌های چشمگیر در مقابله با کرونا شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار