کد خبر: ۸۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 28 August 2020
 

در برهه کنونی، شاید بزرگ‌ترین خواسته مردم لاهیجان از این فرماندار، پیگیری وضعیت نابسامان وضعیت آب شرب شهرستان لاهیجان است که صبر مردم لاهیجان را لبریز کرده است…

 

یونس محمودی فرماندار لاهیجان 1 700x460 - انتظارات لاهیجانی‌ها از آقای فرماندار

به گزارش «بامردم»، یونس محمودی، فرماندار جدید لاهیجان که سابقه بخشداری بخش‌های رودبنه، خمام و بخش مرکزی رشت، معاونت فرمانداری شفت، سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرمانداری رشت و فرمانداری شهرستان‌های شفت، املش و آستانه‌اشرفیه را در کارنامه دارد؛ اینک با کوله‌باری از تجربه، از سوی وزیر کشور به‌عنوان فرماندار لاهیجان منصوب‌شده است.

وی که متولد ۱۳۴۶ در روستای نورود بخش لشت‌نشاست عمده مسئولیت‌هایش در شرق گیلان بوده است.

یونس محمودی در دولت‌های اصلاحات، نهم و دهم و البته در دولت تدبیر و امید، همواره صاحب‌منصب بوده است. البته وی در دو سال پایانی دولت احمدی‌نژاد از سمت بخشداری مرکزی رشت، کنار گذاشته شد و از اسفند سال ۹۰ تا اسفند سال ۹۲ به‌عنوان کارشناس سیاسی، امنیتی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجه استانداری گیلان مشغول به‌کار بود.

همواره از محمودی به‌عنوان مسئولی بی حاشیه، اخلاق‌مدار، میدانی و معتدل یاد می‌شود و دارای محبوبیت قابل‌توجهی میان اهالی بخش رودبنه است.

حالا که یونس محمودی ۵۳ ساله بر منصب فرمانداری عروس گیلان تکیه زده است باید به یاد داشته باشد که انتظار لاهیجانی‌ها از وی، همان است که مردم رودبنه در اقوال و افواه بیان می‌کنند و البته عملکرد وی در شهرستان آستانه‌اشرفیه و به راه انداختن دوباره پروژه مسکوت مسکن مهر آستانه‌اشرفیه، افتتاح چهار پروژه بزرگ چمن مصنوعی و همچنین افتتاح پروژه ملی برق در این شهرستان، آن هم فقط در مدت ۹ ماه و اندی باعث شده تا انتظار مردم لاهیجان از وی بالا باشد.

در برهه کنونی، شاید بزرگ‌ترین خواسته مردم لاهیجان از این فرماندار، پیگیری وضعیت نابسامان وضعیت آب شرب شهرستان لاهیجان است که صبر مردم لاهیجان را لبریز کرده است. آقای فرماندار بداند که باید برای برون‌رفت شهرستان از این وضعیت و بهبود وضعیت آب شرب شهرستان چاره‌اندیشی کند و حل این معضل را نصب العین قرار دهد.

حال باید دید آخرین فرماندار دولت تدبیر و امید در لاهیجان تا چه حد در رفع معضلات لاهیجان و سوق دادن شهرستان به‌سوی توسعه موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار