هفت سال با دولت تدبیر و امید؛
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن استان انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 31 August 2020

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه افتتاح چند طرح صنعتی در استان ضمن بیان دستاوردهای هفت ساله دولت تدبیر و امید در بخش صنعت و معدن استان گفت: از شهریور سال 92 تا کنون و با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ، درحدود 44هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت و یکهزار و پانصد میلیارد ریال در بخش معدن استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 8821 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، 1159 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 7662 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست در مجموع شاهد رشد مناسبی بوده ایم به طوری که طی این مدت تعداد یکهزار و 159 فقره پروانه های بهره برداری صادر شده است که زمینه اشتغال حدود 17500 نفر در استان فراهم شده است.

علی تشنه دل اظهار داشت: در هفت سال گذشته تعداد 271 فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری 1500 میلیارد ریال در بخش معدن استان صادر شده است که با صدور این تعداد پروانه برای 1132 نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

علی تشنه دل با بیان اینکه در این مدت 562 مجوز معدنی در استان صادر شده است افزود: از این تعداد مجوز معدنی ، 187 فقره پروانه اکتشاف ، 104 فقره گواهی کشف و 271 فقره نیز پروانه بهره برداری می باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار