رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۱۸ مورد ابتلای جدید به کرونا طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تجمعات این آمار را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 31 August 2020

۱۸مورد ابتلا کرونا در شاهرود شناسایی شد

به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن ضمن بیان اینکه ۱۸ مورد ابتلای جدید به کرونا طی سه روز گذشته در شهرستان شاهرود شناسایی‌شده است، ابراز داشت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت در تجمعات نقش مهم در شیوع ویروس کرونا دارد لذا رعایت این موارد می‌تواند به پیشگیری این بیماری کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه با احتساب این آمار مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی به هزار و ۴۹۲ نفر رسید، افزود: افرادی که موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند درواقع به‌سلامت خود و اطرافیان کمک کرده و باعث کاهش فشار بر کادر درمانی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه عدم رعایت موارد بهداشتی همه‌گیری ویروس کرونا در سطح بالا به دنبال دارد، ابراز داشت: از شهروندان تقاضا می‌شود برای کمک به‌سلامت اطرافیان همچنان ضمن پرهیز از حضور در تجمعات حتماً ضوابط و قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا را به‌دقت رعایت کنند.

چمن اضافه کرد: با توجه به اینکه در ایام سوگواری سالار شهیدان قرار داریم از شهروندان، افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای درخواست می‌شود به‌طور جد موارد فوق را به‌دقت رعایت کنند تا این رویداد حادثه تلخ برای خود و خانواده آن‌ها رقم نزند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار