مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد ملی صنایع روستا هم‌زمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این اتفاق فرصت خوبی برای شناسایی فرصت‌های اشتغال در روستا‌ها است.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 01 September 2020

رویداد ملی صنایع روستا راهی برای شناسایی فرصت اشتغال است

به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه رویداد ملی صنایع روستا هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز برگزار می‌شود، ابراز داشت: درواقع هدف از برگزاری این رویداد تغییر و تحول در کسب‌وکارهای روستایی و توانمند کردن آن‌ها از طریق فناوری‌های نوآورانه دانش‌بنیان منطبق با نیاز روز جامعه است.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال جدید می‌تواند از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها و خالی شدن این مناطق از سکنه و تبعات آن پیشگیری کند، افزود: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم یکی دیگر از اهداف این رویداد تحقق این شعار تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این رویداد از شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعان و صاحبان ایده حمایت می‌شود، ابراز داشت: افراد علاقه‌مند به حضور در این رویداد می‌توانند نهایت تا ۲۵ مهرماه سال جاری در سایت به آدرس www.emdad.ir ثبت کنند.

مسعودیان راد از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه نیز در این رویداد خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات شامل طرح‌های منتخب، سرمایه‌گذاری توسط کمیته امداد یا سایر شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه می‌شود.

وی بابیان اینکه این رویداد به همت معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است، افزود: اجرای طرح‌هایی که در مقیاس کوچک روستایی مقرون‌به‌صرفه، نوآورانه با فناوری ساده در زمره مفهوم اصلی صنایع روستا دوست گنجانده‌شده است که درنهایت به سه طرح برتر جوایز نقدی نیز تعلق خواهد گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار