افزایش ۴۰ درصدی پروانه کسب؛
به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون بازرگانی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۳۲۵ فقره پروانه کسب برای واحد‌های صنفی در استان صادر شد، گفت: این رقم نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 01 September 2020

 

ترجمه جواز کسب برای سفارت آلمان | ترجمه جواز کسب آلمان با ویزاسازان:  ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

معاون بازرگانی سازمان صمت سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۲۵ فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی این استان صادرشده است، اظهار داشت: این آمار علی‌رغم شیوع کرونا نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه همچنین ۶۷ فقره پروانه کسب ایثارگری برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر و تمدیدشده است، اعلام کرد: ۴۰ مجوز مشاغل خانگی نیز ازجمله اقدامات مهمی بود که در این مدت انجام شد.

حمیدرضا مداح با تأکید بر اینکه از پروانه‌های صادرشده ۴۴۴ فقره خدماتی، ۶۹۸ فقره توزیعی و ۱۸۳ فقره تولیدی است، بیان کرد: در این مدت دو هزار و ۴۵ فقره پروانه کسب عادی برای واحدهای صنفی استان سمنان صادر و تمدیدشده است.

مداح با اشاره به رسته‌های مهم مشاغل خانگی که در این مدت مجوز دریافت کردند، خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت برای مشاغل قالیبافی، گلیم‌بافی، خیاطی و دوخت لباس، حسابداری، تایپیست، پرده‌دوزی، عروسک‌سازی، طراحی قالی، بافنده تابلو فرش و غیره صادر و تمدیدشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار