اوج گیری ویروس‌ها در سرما:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه پاییز امسال شاهد افزایش آمار آنفلوانزا و سرماخوردگی خواهیم بود، گفت: باوجود شیوع کرونا ویروس، نمی‌شود زندگی را تعطیل کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 01 September 2020

فاصله‌گذاری اجتماعی از ۹۰ درصد در استان سمنان به ۳۰ درصد رسید - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان در استانداری ضمن بیان اینکه برنامه‌های آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی پیش رو برای بازگشایی مدارس ارزنده است و با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس می‌توان برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کرد، اظهار داشت: در پاییز امسال شاهد افزایش آمار آنفلوانزا و سرماخوردگی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه باوجود شیوع کرونا ویروس، نمی‌شود زندگی را تعطیل کرد، خاطرنشان کرد: باید با رویه‌های مختلف آموزش‌وپرورش دانش آموزان و زندگی روزمره مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه یابد.

نوید دانایی با اشاره به اینکه علائم بیماری‌های آنفولانزا و سرماخوردگی با کرونا به‌طور تقریبی یکسان است، افزود: این امر باعث می‌شود که در شناسایی افراد کرونایی با مشکلاتی مواجه شویم و این در حالی است که در ماه‌های گذشته بر اساس آمار، ابتلاء کودکان و نوجوانان به کرونا ویروس چندان قابل‌توجه نبوده و رفتار این ویروس به‌گونه‌ای بوده که بیشتر افراد میان‌سال و کهن‌سال را درگیر کرده است.

دانایی بابیان اینکه باید یاد بگیریم که با کرونا زندگی کنیم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهیم، یادآور شد: سلامت دانش آموزان برای همه ما بسیار مهم است و برای بازگشایی مدارس و نحوه انجام دستورالعمل‌های بهداشتی، تابع ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس هستیم.

وی گفت: اکنون گرمسار بر اساس رنگ‌بندی وضعیت شیوع کرونا ویروس در شرایط نارنجی، آرادان در وضعیت سفید، سمنان در وضعیت نارنجی، سرخه در شرایط سفید و مهدی‌شهر در شرایط قرمز قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار