‌مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: دستورالعمل اجرای نظام عملیاتی پدافند غیرعامل با برنامه‌ریزی‌های اصولی از سوی فرمانداری و شهرداری‌های استان در گام اجرایی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 03 September 2020

دستورالعمل نظام عملیاتی پدافندغیرعامل دراستان سمنان اجرایی می‌شود

به گزارش  تابناک سمنان:  ایرج کارخایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دستورالعمل اجرای نظام عملیاتی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم محور ابلاغ‌شده است، اظهار داشت: این دستورالعمل با برنامه‌ریزی‌های اصولی از سوی فرمانداری و شهرداری‌های استان در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل و تعیین کمیته‌های کارشناسی برای اجرای این دستورالعمل‌ها در شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان بیان کرد: رسالت پدافند غیرعامل حفاظت از مردم و صیانت از زیرساخت‌ها است و باید از بروز بحران و خسارت‌های احتمالی با اجرای دقیق رویکردهای پدافندی جلوگیری شود.

مصون‌سازی اماکن حساس و راهبردی در استان سمنان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به حادثه بندر بیروت خاطرنشان کرد: این واقعه برای همه کشورهای جهان ازجمله ایران هشدار جدی بود که نسبت به مقوله مهم پدافند غیرعامل و حراست از نقاط راهبردی در کشور اقدام‌های جدی‌تری انجام شود.

کارخایی مصون‌سازی مکان‌های حساس و راهبردی در استان سمنان را در دستور کار دانست و گفت: این امر باید به‌طور ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در گام اجرایی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه رعایت اصول پدافند غیرعامل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده و از تهدیدهای مختلف ازجمله سایبری شهروندان را در امان نگه می‌دارد، افزود: برگزاری منظم جلسات پدافند غیرعامل و اجرای مصوبات آن در دستور کار مدیران شهرستان‌های این استان قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار