با حضور مسئولان؛
با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، معاون استاندار سمنان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، برنامه عمل آموزش و پرورش استان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 05 September 2020

برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی شد

به گزارش تابناک سمنان: همزمان با صبح شنبه و در نخستین روز از سال تحصیلی جدید برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، معاون استاندار سمنان و دیگر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی با هدف ارتقای برنامه ریزی مدون برای روند تحصیلی دانش آموزان استان به میزبانی مدرسه پیامبر اعظم (ص) سمنان رونمایی شد.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه عمل آموزش و پرورش سمنان، توضیح داد: این برنامه منطبق با سند تحول آموزش و پرورش و بسته‌های تحولی وزیر آموزش و پرورش تدوین شده است.

دستورانی با بیان اینکه این برنامه عملیاتی علاوه بر رویه‌های استانی، به صورت شهرستانی و منطقه‌ای هم تدوین شده است، تاکید کرد: این مجموعه به نوعی طراحی شده که مدیران، معلمان و کارکنان مدارس با بهره‌گیری از برنامه عمل آموزش و پرورش می‌تواند برای تسهیل دانش آموزان با وجود شیوع کرونا ویروس اقدام کنند.

گفتنی است این مراسم، همزمان با آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در استان سمنان برگزار شد.

سال تحصیلی جدید برای ۱۲۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یک هزار و ۸۳ مدرسه در استان سمنان با همراهی هشت هزار و ۴۵۰ معلم آغاز شد، شیوع ویروس کرونا و الزامات بهداشتی سبب شد تا سال تحصیلی جدید در نیمه شهریور ماه آغاز شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار