مثل اینکه کرونا رفتنی نیست؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دانش آموزان مهارت سلامتی و زندگی مسالمت آمیز با کرونا ویروس در کنار تحصیل و آموزش و پرورش را بیاموزند.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 05 September 2020

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز شنبه در آیین‌ نمادین آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان با تسلیت ایام محرم حسینی و گرامیداشت بازگشایی مدارس افزود: فلسفه آموزش و پرورش تحقیق و پژوهش و حل مسئله توسط دانش آموزان است‌.
وی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا ویروس فرصتی را ایجاد کرد که دانش آموزان و دیگر آحاد جامعه، فرهنگ زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: آنچه را که در زندگی روزمره اتفاق می افتد ، قابل حل است و دانش آموزان با بیان و حل مسئله در چگونگی زیستن با کرونا نقش غیرقابل انکاری دارنند.
خجسته‌پور تصریح کرد: زندگی مسالمت آمیز با کرونا در کنار توجه به تحصیل از مهارت های مهم برای دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه، خانوادها و معلمان امسال در کنار هم برای آموزش و پرورش دانش آموزان در تلاش باشند، گفت: در کنار تحصیل، دانش آموزان عزیزمان باید برای کسب مهارت در بخش‌های مختلف زندگی از جمله مقابله با کرونا ویروس تلاش کنند.
خجسته‌پور تصریح کرد: بیش از ۶ ماه است که با ویروس ناشناخته کرونا دست و پنجه نرم می کنیم و در این مدت همواره دوگانگی هایی در کشور به وجود آمد که به یاری خدواند این چالش ها یکی پس ا شششضضششز دیگر برطرف شد.
وی گفت: در ماه‌های اول شیوع کرونا ویروس، دوگانه سلامت و معیشت در کشور به وجود آمد اما با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و دستورالعمل‌های بهداشتی این دوگانه از بین رفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در آستانه محرم حسینی هم دوگانه سلامت و عزاداری در کشور ایجاد شد که با عملکرد شایسته هیات های عزاداری این دوگانه و جوسازی ها راه به جایی نبرد.
خجسته‌پور ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس جوسازی‌هایی از سوی برخی رسانه‌های معاند انجام شد که در این جوسازی‌های نادرست با انواع مانع تراشی ها ، خواستار عدم تشکیل کلاس و آموزش و پرورش دانش آموزان در کشور بودند که به یاری خدواند این توطئه ها هم راه به جایی نخواهد برد.
وی گفت: وزیر آموزش و پرورش شجاعانه از بازگشایی مدارس دفاع کردند و با رعایت نکات جزئی و کلی دستورالعمل های بهداشتی می توان سال تحصیلی خوبی را در کشور رقم زد.
خجسته پور با بیان اینکه، در اوج جنگ تحمیلی هم آموزش و پرورش تعطیل نشد، گفت: در سال تحصیلی جاری هم نمی توان با شیوع کرونا ویروس آموزش و پرورش را تعطیل کرد و اولیاء گرانقدر دانش آموزان با معلمان همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۱۲۷‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یک هزار و ۸۳ مدرسه در استان سمنان آغاز شد.
هشت هزار و ۴۵۰ معلم آموزش به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در استان سمنان به عهده دارند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار