حسن سعدالدین:
به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان از تشکیل شورای مشورتی استانداری خبر داد و گفت: اساس کار شورای مشورتی بهره‌گیری از ظرفیت تمامی کارکنان استانداری است.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 05 September 2020

سازمانهای مردم نهاد در توسعه حوزه میراث فرهنگی نقش مهمی دارند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان ظهر شنبه در نشست هیئت رئیسه شورای مشورتی کارکنان استانداری سمنان با اشاره به ایجاد این شورا در سطح استانداری، بیان کرد: اساس کار شورای مشورتی بهره‌گیری از ظرفیت تمامی کارکنان استانداری سمنان در انجام امور است.

وی ابراز داشت: با تشکیل شورای مشورتی در استانداری سمنان زمینه برای بهره‌وری و انگیزه کارکنان در ارائه مشورت به مسئولان ارشد استان افزایش می‌یابد.

حسن سعدالدین افزود: شیوه نامه شورای مشورتی استانداری سمنان با همکاری مسئولان مربوط تدوین شد و اجرای این طرح برای اولین بار در استانداری‌های سراسر کشور تشکیل می‌شود.

سعدالدین با بیان اینکه در ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی اصولی و تکیه بر خرد جمعی برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای مشورتی استانداری سمنان اقدام شد، تاکید کرد: برای اولین بار است که هیئت شورای مشورتی در استانداری سمنان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای این هیئت تمام تلاش خود را برای حضور مؤثر در جلسات و ارائه مشورت‌های کاربردی با همکاری دیگر کارکنان استانداری انجام خواهند داد، افزود: رویه مهم نقد منصفانه از عملکرد مسئولان و فرهنگ گفتمان سازی با تشکیل این هیأت مشورتی ایجاد خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار