استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر  استاندار سمنان بابیان اینکه وضعیت کلی استان در شیوع کرونا قرمز است، گفت: دو شهرستان سرخه و آرادان در این رنگ‌بندی وضعیت سفید دارند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 06 September 2020

استاندار سمنان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری آغازشده است، اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان با تلاش مسئولان در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و با تلاش کارکنان بهداشت و درمان در دو دانشگاه علوم پزشکی استان قابل‌قبول است.

وی  با اشاره به‌ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط ادارات و نهادها و اصناف بیان کرد: سال تحصیلی جدید پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و یک سال استثنایی برای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان محسوب می‌شود.

علیرضا آشناگر با تأکید بر اینکه وضعیت کلی استان سمنان در شیوع کرونا قرمز است، افزود: شهرستان‌های سرخه و آرادان در رنگ‌بندی کرونا در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد بوده که این امر نشان از الزام به استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی استان دارد.

آشناگر بابیان اینکه سلامت جامعه در اولویت قرار دارد و توجه به این نکته ضروری است که سلامت جامعه صرفاً تک‌بعدی و به معنی مبارزه با بیماری نیست، تصریح کرد: سال تحصیلی جدید که از ۱۵ شهریورماه در سطح دانشگاه‌ها و مدارس به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا با استفاده از بستر شاد در آموزش‌وپرورش نسبت به ارائه آموزش غیرحضوری اقدام شود، گفت: همراهی خانواده دانش آموزان برای ارتقای سطح کیفی آموزش در استان ضروری است.

استاندار در ادامه با تأکید بر اینکه پروتکل‌های ماه محرم همچنان به‌قوقت خود باقی است، خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی و عزاداران ملزم به رعایت این دستورالعمل‌ها در برنامه‌های عزاداری خود در دهه دوم و سوم محرم هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار