نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، گفت: توجه به فرزندان و خانواده شهدا یکی از رسالت‌های بزرگ بنیاد شهید محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 09 September 2020

آیت‌الله شاهچراغی خطاب به رئیس‌جمهور: آقای روحانی مردم تشنه اند «آب»  می‌خواهند! - خبرگزاری حوزه

امام جمعه سمنان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید افضل خدمات است، ابراز کرد: توجه به فرزندان شهدا و جلب رضایت شهدا با رسیدگی به امور خانواده این قشر به خصوص در شرایط امروز اقتصادی جامعه یک موضوع مهم است.

وی همچنان خواستار ارتقای تربیتی، اخلاقی و اعتقادی در امور تحت امر بنیاد شهید کشور شد و گفت: این نهاد بهترین خدمات را به شایسته‌ترین اقشار ارائه می‌کند لذا باید سرآمد دیگر ارگان‌ها باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه بنیاد شهید با اقشاری سر و کار دارد که در دوران دفاع مقدس زندگی و جان خود را سرمایه گذاری کرده‌اند، افزود: توجه و احترام شایسته به خانواده شهدا در زمره رسالت‌های بنیاد شهید محسوب می‌شود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رئیس جدید بنیاد شهید به واسطه حضور در جبهه و تحمل اسارت یقیناً درک خوبی از خانواده شهدا، ایثارگران، دفاع مقدس و… دارد، تاکید کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز کوشید.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمود به یتیمان توجه کرده و رسیدگی به آنان را دستور کار خود قرار دهید، ابراز کرد: بزرگداشت دفاع مقدس و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران در تمام طول سال باید وجود داشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار