استاندار سمنان بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آَشناگر استاندار سمنان گفت: همواره در استان در قبال حل مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا، دغدغه مندی ویژه و موضع حمایتی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 09 September 2020

استاندار سمنان عصر چهارشنبه ۱۹ شهریور در آئین امضای تفاهمنامه واگذاری زمین، ساماندهی گلزار شهدا و اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه در استان موضع ما موضع حمایتی از جامعه ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا است، گفت: در خصوص تامین مسکن و ایجاد فرصت شغلی و ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در استان هیچگونه کوتاهی صورت نمی گیرد.
علیرضا آَشناگر ادامه داد: در این راستا و امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تفاهمنامه ای برای واگذاری زمین به منظور احداث مسکن برای جامعه ایثارگران و جانبازان و همچنین ایجاد فرصت شغلی برای فرزندان آنها، امروز امضا می شود.
آشناگر با بیان این مطلب که شهدا عهد خود را با خدا بسته و مزد خود را از خداوند متعال گرفتند و انشالله که شفیع ما در روز قیامت‌باشند، خاطر نشان کرد: خانواده جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم ‌و معزز شهدا، گروهی دیگر از ‌مخاطبان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستد که به صورت طبیعی مسائل و مشکلاتی دارند که ممکن است بیان نکنند، اما ما باید نسبت به این عزیزان با دغدغه مندی ویژه احساس مسئولیت و تکلیف داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: تمام نظام و ارکان اجرایی کشور موظف هستند تا نسبت به بهبود وضعیت رفاه و معیشت و رسیدگی به‌ مطالبات و امور خانوادا معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت جدی و ویژه اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار