آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین وظیفه فرمانداران است، گفت: ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 10 September 2020

بازبینی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در دستور کار قرار گیرد

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرماندار دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مردم شهرستان دامغان، ولایتمدار، مؤمن و انقلابی هستند و همواره همراه مسئولین و نظام بوده و خواهند بود،

وی  با تأکید بر اینکه فرمانداران باید به‌دور از تنش‌های سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی، وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مدنظر قرار دهند، تصریح کرد: مطالبات و خواسته‌ها و همچنین احصاء کاستی‌ها و کمبودها و نارضایتی‌های مردم و توجه و رسیدگی به آن‌ها همواره به‌صورت ویژه در دستور کار باشد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بابیان اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین وظیفه فرمانداران است، افزود: مردم افرادی را که برای آن‌ها تلاش کرده و برای خدمت به آن‌ها در مسندی حاضر می‌شوند، همراهی و مساعدت خواهند کرد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه، قبل از اینکه نارضایتی‌ها و درخواست‌ها و مطالبات به تجسمات و ایجاد تنش تبدیل شود، باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: همکاری و هماهنگی و تعامل دوسویه با ائمه جمعه، روحانیان، معتمدین و مؤثرین و نخبگان و همچنین نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی را در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

فرماندار دامغان نیز در این نشست بابیان اینکه پست‌ها و عناوین و این جایگاه جدید خدمتی، لطف وامانت الهی است که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ‌بر ۱۴ سال در استان سمنان افتخار خدمت به مردم ولایتمدار و خوب این دیار را داشتم و امید است در آینده نیز بتوانیم در ارائه خدمت شایسته و مطلوب به این مردم، خوب عمل کنیم.

مهدی بندر آبادی گفت: در تمامی دوران خدمت، اعتقاد بر کادرسازی و استفاده از نیروهای موجود در مجموعه و پرورش و توانمندسازی آن‌ها داشته و در این مسیر حرکت کردم و در آینده نیز بر همین روال خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار