حریف اماراتی آبی‌ها انصراف داد
تیم الوحده حریف اماراتی تیم استقلال به خاطر کرونا و مشکل سفر به دوحه، از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 10 September 2020

به گزارش تابناک سمنان: یک روز پس از این که شایعاتی پیرامون انصراف یک تیم اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد، حالا رسانه های عربی خب داده‌اند که این تیم الوحده امارات است.

 

الریاضیه نوشته: الوحده در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که به خاطر کرونا توانایی حضور در کشور قطر برای انجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

 

 

 
 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با رد درخواست تعویق مسابقات، این موضوع را به کمیته مربوطه ارجاع داده تا درباره اش تصمیم گیری شود.

 

این در حالی است که قرار بود روز دوشنبه تیم های استقلال و الوحده از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم بروند اما این بازی هم لغو می‌شود. نکته جالب این که دو بازی ابتدایی استقلال مقابل الوحده بود.

 

الوحده در مرحله گروهی چهار امتیاز از تیم های الاهلی و الشرطه کسب کرد و حالا با این انصراف تمام امتیازاتش از بین رفته و از گروه حذف می‌شود. بنابراین استقلال با یک امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرد.

 

 

 

در نامه الوحده صراحتا قید شده که به دلیل مشکلات حاصل از کرونا، «امکان سفر» این تیم به دوحه وجود ندارد و آن ها از لیگ قهرمانان انصراف می‌دهند.

 

 

حالا اگر برنامه بازی ها دستخوش تغییر نشود، اولین بازی استقلال روز ۳۰ شهریور مقابل الشرطه عراق خواهد بود. 

 

آبی ها با این اتفاق شانس ویژه ای برای صعود خواهند داشت. اما از طرف دیگر شانس کسب ۱۰۰ هزار دلار پاداش در صورت پیروزی مقابل الوحده را از دست می‌دهند.

 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به دلیل تست های مثبت در تیم الوحده و عدم امکان سفر به قطر، آن ها از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشیده‌اند. این در حالی است که الوحده چهار امتیاز از دو بازی نخست کسب کرده بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار