امام‌جمعه مهدی‌شهر:
امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی زیر سر صهیونیسم و استکبار جهانی است، گفت: دنیا امروز باید بداند که آینده در اختیار جهان اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 10 September 2020

اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی زیرسر صهیونیسم و استکبار جهانی است

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمد بارانی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهدی‌شهر با حضور فرماندار مهدی‌شهر و ائمه جمعه شهمیرزاد و درجزین به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) زیر سر صهیونیست و استکبار جهانی است، ابراز داشت: امروز باید ملت‌ها و امت مسلمان بیدار و هوشیار باشد و با شناسایی این مکرها، توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کند.

وی ضمن بیان اینکه بی‌شک آینده در اختیار جهان اسلام خواهد بود و این موضوعی که همه دنیا باید آن را پذیرفته و به آن ایمان آوردند، افزود: چراکه اسلام دین رحمانیت و عقلانیت محسوب می‌شود که همه جوانب آن برای سعادتمندی بشر در نظر گرفته‌شده است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه نباید درزمینهٔ فرهنگ دست روی دست گذاشت و به تماشا نشست، ابراز داشت: فرهنگ عمومی را با تبلیغ و باهمت بلند می‌توان تغییر داد که قطعاً این امر با کمک رسانه‌ها قابل انجام خواهد بود.

بارانی بابیان اینکه در شهرستان فرصت‌های بسیاری وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، تصریح کرد: با شناسایی این فرصت‌ها و تبدیل آن‌ها به ظرفیت‌های قابل‌استفاده می‌توان به ارتقای فرهنگ دست‌یافت.

وی افزود: واقعه کربلا به ما آموخت که باید از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده شود همان‌طور که حضرت زینب (س) با تبلیغ معارف کربلا فرهنگ جامعه وقت را تحت تأثیر قرارداد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار