در ادامه صدور پروانه‌های بهره برداری:
به گزارش تابناک سمنان: فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای بیش از ۱۵ گروه صنعتی در استان صادرشده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 12 September 2020

چگونگی گذراندن فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن تأکید بر لزوم توسعه واحدهای صنعتی استان در راستای ایجاد رونق تولیدات داخلی اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای سال جاری ۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی استان سمنان صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه درمجموع ۸۰۰ نفر در استان با بهره‌برداری از این واحدها صاحب شغل می‌شوند، افزود: در این مدت ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری درزمینه تولید مواد و محصولات شیمیایی در استان صادرشده است.

فرامرز محبوبی با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای این واحدهای صنعتی در استان سرمایه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این پروانه‌ها برای بیش از ۱۵ گروه صنعتی استان صادرشده است که بیشترین آن مربوط به گروه‌های صنعتی شیمیایی، لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات است.

محبوبی بابیان اینکه این پروانه‌ها با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال صادرشده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی ۱۵۰ نفر در استان سمنان صاحب شغل شدند که بیشترین سهم اشتغال را در مقایسه با سایر گروه‌های صنعتی به خود اختصاص دادند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار