در آئینی؛
طی مراسمی مهدی بندر آبادی به‌عنوان فرماندار جدید دامغان معرفی و از زحمات علی‌اصغر مجد فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 12 September 2020

«مهدی بندر آبادی» به‌عنوان فرماندار جدید دامغان معرفی شد

به گزارش تابناک سمنان: طی مراسمی مهدی بندر آبادی به‌عنوان فرماندار جدید دامغان معرفی و از زحمات علی‌اصغر مجد فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

فرماندار سابق دامغان در این مراسم ضمن بیان اینکه از هفته دولت ۹۳ تا هفته دولت ۹۹ بالغ‌بر یک هزار و ۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی و تسهیلاتی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه بیش از هفت هزار شغل در شهرستان ایجاد شد.

علی‌اصغر مجد بابیان اینکه در طی این مدت بالغ‌بر ۸۹ روستا گازرسانی شده و در حال حاضر ۸۵ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد شهرها از نعمت گاز برخوردارند، تصریح گرد: اراضی زیر کشت شهرستان تا قبل از سال ۹۲ تا چهار هزار و ۵۰۰ هکتار توسط سیستم تحت‌فشار آبیاری می‌شد و اکنون بیش از هشت هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت‌فشار است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۲۹ مرکز درمانی در شهرها و روستاهای دامغان ساخته شد، افزود: ۲۵ مورد آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار سابق دامغان بابیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شده که بهره‌برداری از ساختمان فعلی دانشگاه دامغان نیز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بخش آموزش عالی است، خاطرنشان کرد: در طی این مدت، ۱۶ آموزشگاه تحصیلی با ۱۱۲ کلاس درس ایجادشده است.

مجد گفت: ۳۵ میلیارد تومان بابت تأمین آب در شهر و روستاهای دامغان هزینه شده است و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هم بابت فاضلاب این شهرستان اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه حدود ۸۸ پروژه در بخش خصوصی در سطح شهرستان بااعتبار ۶۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: در بحث اعتبارات ملی گردشگری، اعتبارات دامغان تا ۲۰۰ درصد افزایش داشت.

فرماندار سابق دامغان با اشاره به اینکه با پشتیبانی بنیاد مسکن در طی سال گذشته ۲۷۰ هزار مترمربع آسفالت ریخته شد که با ۱۴ سال قبل برابری می‌کند، یادآور شد: فرمانداری دامغان در سال گذشته جزو فرمانداری‌های موفق این استان بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار