سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌های کشور:
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: کارگروه ویژه رسیدگی به مباحث پیرامون کاروانسرای شاه عباسی (زندان قدیم) سمنان در استان تشکیل و مباحث به صورت جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 12 September 2020
به گزارش تابناک سمنان: حجتی پور، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور روز شنبه ۲۲ شهریور در دیدار با آشناگر، استاندار سمنان با بیان اینکه احداث زندان جدید سمنان، اقدامی بسیار مطلوب و کاری بسیار ارزنده بود، گفت: کارگروهی در استان تشکیل شود تا مباحث و امور پیرامون کاروانسرای شاه عباسی، تا زمان سفر ریاست قوه قضاییه به استان، پیگیری و به نتیجه برسد.
وی افزود: دغدغه و تاکید ویژه ای در خصوص به سرانجام رسیدن امور و مباحث پیرامون کاروانسرای قدیمی شاه عباسی که هم‌ اکنون به عنوان زندان قدیم سمنان از آن یاد می شود، در سازمان زندان های کشور وجود دارد.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندانها و اقدامات تامینی ‌و امنیتی کشور اذعان داشت: موافقت نامه ای با ۱۲ اولویت در سازمان مرکزی برای به نتیجه رسیدن این ‌مهم تنظیم شده و در راستای عملیاتی نمودن آزادسازی این کاروانسرای قدیمی و استفاده حداکثری و مطلوب از آن، به استان ابلاغ خواهد شد.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار