علیرضا آشناگر؛
استاندار سمنان گفت: مقدمات افتتاح و بهره برداری از زندان جدید دامغان همزمان با سفر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه به استان فرآهم شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 12 September 2020
به گزارش تابناک سمنان: آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۲۲ شهریور در نشست با حجتی پور، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، گفت: تلاش شود تا اقدامات لازم صورت گرفته و مقدمات برای افتتاح و بهره برداری از زندان جدید الاحداث دامغان همزمان با سفر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه به استان سمنان فرآهم شود.
وی با اشاره به اقدامات صورت ‌گرفته در خصوص افتتاح و بهره برداری از زندان جدید الاحداث سمنان، از ضرورت بهره برداری از زندان جدید و آزاد سازی کاروانسرای قدیمی شاه عباسی در مرکز شهر سمنان گفت و تاکید کرد:این کاروانسرا تاریخی است و کاربردی فرهنگی دارد و نیاز است تا به بهترین شکل ممکن توسط خود سازمان زندانها با کاربری فرهنگی و یا در قالب واگذاری به شهرداری و بخش خصوصی، هرچه سریعتر مورد استفاده قرار گیرد.
آشناگر عنوان کرد: شهرداری سمنان به صورت ویژه و همه جانبه آمادگی دارد تا در شرایط و قالب های مختلف از جمله واگذاری زمین ‌جایگزین، ساختمان، پرداخت وجه، اقدامات و امورات مرتبط با مباحث عمرانی و شهری، نسبت به دریافت این کاروانسرا، مرمت و بازسازی و استفاده بهینه از آن برای عموم شهروندان، اقدام کند.
وی همچنین تاکید کرد ما نیز به عنوان مسئولان استان آمادگی داریم تا مساعدت ها و هماهنگی های لازم را انجام داده و از اعتبارات استان برای تحقق این‌ مهم‌ و آزادسازی کامل این ‌کاروانسرای تاریخی و استفاده بهینه متناسب با نام آن، کمک کنیم.
استاندار سمنان‌ همچنین در پایان گفت: نیاز است تا سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و استان از محل اعتبارات خود نسبت به تجهیز زندان جدید الاحداث سمنان و دامغان اقدام‌ نمایند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار