با آغاز سال تحصیلی؛
به گزارش تابناک سمنان:  مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز نظارت بر بازار عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار در سراسر استان خبر داد و گفت: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اولویت است.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 14 September 2020

اوضاع بازار نوشت افزار: هر دانش‌آموز حداقل 200 هزار تومان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس تقاضای مردم برای خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی در رونق تولیدات داخلی و اشتغال کشور سهیم باشند، خاطرنشان کرد: در مقابل بازاریان و کسبه نیز موظف به نصب نرخ نامه و عرضه کالای داخلی باکیفیت هستند.

مهدی یحیایی با اشاره به‌ضرورت رصد و نظارت بر بازار بیان کرد: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش غیرمعقول کسبه و مقابله با فروش کالای قاچاق ازجمله رویکردهای مهم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.

یحیایی با تأکید بر اینکه شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری این سازمان با شماره ۱۲۴ گزارش دهند، یادآور شد: جلوگیری از هرگونه کمبود اقلام نوشت‌افزاری و پوشاک در بازار از دیگر رویکردهای مهم این سازمان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار