تیم‌های فوتبال شهرخودروی ایران و الاهلی امارات امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 14 September 2020

شهرخودروی ایران - الاهلی امارات؛ آزمون سخت رحمتی در قامت مربی

به گزارش تابناک سمنان: پس از وقفه‌ای طولانی، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می‌شود و دوباره شور و هیجان به آسیا بر می‌گردد. این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از برگزاری ۲ مسابقه در مرحله گروهی به تعویق افتاد و ادامه این رقابت‌ها قرار است از امروز به صورت متمرکز در دوحه قطر برگزار شود.

شهرخودروی ایران امروز باید از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف الاهلی امارات برود. هر ۲ تیم در شرایط کاملا مشابهی به مصاف یکدیگر می‌روند. آن‌ها ۲ مسابقه قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند و این دیدار برای هر ۲ تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

مهدی رحمتی که به تازگی هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفته است در این دیدار به عنوان مربی - دروازه بان حضور خواهد داشت. اولین تجربه مربیگری رحمتی با حضور در لیگ قهرمانان آسیا گره خورده است.

شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات میلاد سرلک را به پرسپولیس واگذار کرد و محمدحسین مرادمند راهی استقلال تهران شد. این تیم چند بازیکن را در پست‌های مختلف به خدمت گرفت تا جای خالی این نفرات را پر کند. آن‌ها احمد الجبوری، رحمان جعفری، محمدعرفان معصومی، صادق صادقی، امیر حسین کریمی و نوید مرادخانی را به خدمت گرفتند تا با آمادگی بیشتری به ادامه رقابت‌ها در لیگ قهرمانان بپردازند.

شهرخودرو در لیگ نوزدهم فوتبال ایران جایگاه ششم را به دست آورد. رقیب شهرخودرو در این دیدار مدت زیادی می‌شود که در یک مسابقه رسمی به میدان نرفته است. لیگ داخلی امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. آخرین بازی الاهلی به اسفند ۹۸ بر می‌گردد که موفق شد عجمان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

////شهرخودروی ایران - الاهلی امارات؛ آزمون سخت رحمتی در قامت مربی/ استقلالِ بی رقیب

شهرخودرو در ۷ بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است. البته آن‌ها ۵ دیدار را با نتیجه تساوی به پایان رسانده اند. در طرف مقابل، الاهلی در ۶ بازی آخر خانگی خود به پیروزی رسیده و موفق شده است در ۳ دیدار آخر خود ۸ گل وارد دروازه حریفان کند.

ترکیب احتمالی شهرخودروی ایران: سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، امید منصوری، فرشاد فرجی، حسن جعفری، اکبر صادقی، عرفان معصومی، سعید صادقی، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی

در دیگر مسابقه این گروه، تیم‌های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان باید به مصاف یکدیگر بروند. اخیرا تست کرونای ۵ بازیکن الهلال مثبت شده و این موضوع می‌تواند، گروه دوم را به چالش بکشد. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

امروز قرار بود یک نماینده دیگر کشورمان هم به میدان برود. در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال ایران باید به مصاف الوحده امارات می‌رفت، اما باشگاه اماراتی خبر داد برای انجام بازی‌ها به قطر سفر نخواهد کرد. به این ترتیب نماینده امارات از ادامه مسابقات انصراف داد تا گروه یک، ۳ تیمی شود.

تا پایان هفته دوم این مسابقات، تیم الاهلی عربستان با ۴ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت و الوحده امارات با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار گرفته بود. استقلال و الشرطه عراق هم با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار داشتند.

////شهرخودروی ایران - الاهلی امارات؛ آزمون سخت رحمتی در قامت مربی/ استقلالِ بی رقیب

با انصراف الوحده امارات، شرایط گروه اول لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند. طبق قوانین موجود، اگر تیمی انصراف دهد، تمام بازی هایش لغو می‌شود و هیچ تاثیری روی بازی‌های گروه نخواهد داشت. به این ترتیب جایگاه تیم‌ها در جدول تغییری نخواهد کرد؛ بنابراین روز دوشنبه فقط بازی اهلی عربستان و الشرطه عراق برگزار می‌شود و مسابقه بعدی استقلال روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه خواهد بود.

با اتفاقاتی که در این گروه رخ داد، کار صعود الاهلی عربستان به مرحله بعد تقریبا تمام شده و رقابت اصلی بین استقلال و الشرطه است. به همین دلیل بازی روز یکشنبه استقلال اهمیت فوق العاده‌ای برای ۲ تیم خواهد داشت و تکلیف این گروه را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار