معاون وزیر صمت:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه درمجموع ۱۰ هزار واحد تولیدی راکد در کشور شناسایی‌شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷۰ واحد احیاشده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 15 September 2020

۱۰ هزار واحد تولیدی راکد در کشور وجود دارد/۶۷۰ واحد احیا شد

به گزارش تابناک سمنان محسن صالحی‌نیا صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در سمنان اظهار داشت: ۸۶۰ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور در حال بهره‌برداری است که بیش از ۴۶ هزار واحد تولیدی در آن‌ها مستقر است.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۰ هزار واحد معادل ۲۱ درصد فعالیت راکد دارند، تصریح کرد: در سال جاری برای احیای یک هزار و ۵۰۰ واحد برنامه‌ریزی‌شده است که تاکنون ۶۷۰ واحد تولیدی در کشور احیا شدند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه سهم استان سمنان برای احیا واحدهای تولیدی در این برنامه ۳۰ واحد است، افزود: تاکنون ۱۳ واحد تولیدی در این منطقه احیاشده است.

صالحی نیا با تأکید بر اینکه رفع برخی از موانع موجود در مسیر تولید واحدهای تولیدی و پیگیری مشکلات در حوزه‌های مختلف تأمین نقدینگی و مشکلات زیرساختی در دستور کار است، یادآور شد: احصاء نیازها و مشکلات واحدهای تولیدی و ظرفیت‌های موجود در سطح استان از دیگر اهداف بازدید از این واحدهای تولیدی است.

وی بابیان اینکه توسعه دانش فنی در برخی واحدهای تولیدی سمنان انجام‌شده بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی در بازار صادراتی و بازارهای داخلی که باید محصولات آن‌ها عرضه شود و تأمین مواد اولیه از برخی معادن نیز در دستور کار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تأمین آب و برق برای رفع مشکلات زیرساختی این واحدهای تولیدی پیگیری می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار