یک رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شد برای معنادار بودن توافق ننگین «ابراهیم»، یهودیان باید بتوانند در مسجد الاقصی نماز بخوانند.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک سمنان یک رسانه رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو خواست تا در سفر قریب‌الوقوع ولیعهد ابوظبی به اراضی اشغالی، با او در مسجد الاقصی نماز مشترک بخواند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست روز یکشنبه در مقاله‌ای با عنوان «آیا زمان عادی‌سازی حرم شریف قدس فرا رسیده است؟» مدعی شد انتخاب نام «توافق ابراهیم» برای توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی بی علت نبوده و صلح میان ادیان مستلزم به رسمیت شناختن حق یهودیان برای برگزاری نماز در مسجد الاقصی است.

این رسانه صهیونیستی در ادامه ادعاهایش افزود: بسیاری از مواردی که تاکنون عادی نبوده، امروز عادی شده است و بسیاری از تابو‌ها دیگر وجود خارجی ندارند و اکنون زمان شکستن بزرگترین تابو، که همانا نماز خواندن یهودیان در مسجدالاقصی و تحقق پیشگویی تورات در کتاب اشعیا که می‌گوید: "خانه من خانه دعا برای همه مردم است. به این معنا که "مسجد الاقصی در آخر زمان به خانه دعای همه ملت‌ها تبدیل خواهد شد"، فرا رسیده است.

جروزالم پست در ادامه پیشنهاد وقیحانه خود را مطرح می‌کند و از نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهد در سفر ۲۲ سپتامبر محمد بن زاید به اراضی اشغالی، هر یک براساس آئین دین خود و به منظور ادعای صلح و آرامش در مسجد الاقصی نماز برپا کنند. این رسانه صهیونیستی رئیس تشکیلات خودگردان را نیز برای پیوستن به این نماز مشترک دعوت کرد.

جروزالم پست همچنین مدعی شد: انکار حق یهودیان برای برپایی نماز در مسجد الاقصی از عجیب‌ترین ابعاد این مناقشه است و اگر می‌خواهیم توافق ابراهیم معنادار باشد، باید همه فرزندان ابراهیم حق نماز خواندن در آنجا را داشته باشند.

تنها ۲۹ روز پس از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند و به گفته مشاور ارشد ترامپ این توافق شامل افتتاح سفارت برای طرفین قرارداد است.

بحرین، آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترک خود از نقش امارات در اعلام برقراری روابط کامل دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار