شیوع ویروس کرونا در کادر درمان:
به گزارش تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ۶۵ نفر از کادر درمان تأمین اجتماعی به کرونا مبتلا شدند، گفت: از این افراد حال دو نفر وخیم گزارش می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 15 September 2020

رنج‌های نادیده‌ کادر درمانی در روزهای کرونایی - ایرنا

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات حوزه درمان تأمین اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری ویروسی کرونا ۶۵ نفر از کادر درمان تأمین اجتماعی به آن مبتلا شدند، ابراز داشت: از این تعداد حال دو نفر وخیم گزارش می‌شود که هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در بین کادر درمان کسی از ابتلاء به کرونا فوت نشده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه کادر درمان بیشترین تماس را با بیماران کرونایی دارند این می‌تواند درصد ابتلاء آن‌ها را افزایش دهد بنابراین خدمات شایسته کادر درمان به بیماران کرونایی شایان تقدیر است.

سید مجتبی اکرم ضمن بیان اینکه هشت نفر نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، افزود: رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌ها می‌تواند از بار بسیار زیاد حوزه درمان کاسته و یاری گر کادر درمان باشند.

اکرم بابیان اینکه رعایت حداقل‌های ضوابط بهداشتی می‌تواند افراد را در مقابله با بیماری کرونا مصون نگه دارد، اضافه کرد: از همه هم استانی‌ها درخواست می‌شود از حضور در مکان‌های پرتجمع و بدون ماسک و در نظر گرفتن فاصله اجتماعی جدا خودداری کنند تا شاهد کاهش ابتلاء به این بیماری باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار