معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای اشتغال، رونق تولید و رفع موانع آن ۹۹ واحد تولیدی راکد در سطح استان از ابتدای سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 15 September 2020

۹۹ واحد تولیدی راکد در استان سمنان به چرخه تولید باز گشت

علی رضا شریفی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رونق تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اقدامات خوبی برای ارتقای تولید و رفع موانع آن در سطح استان انجام شده است، بیان کرد: باز گشت ۹۹ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید یکی از اقدامات انجام شده در پنج ماهه اول سال جاری است.

وی از تلاش برای رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی نیز خبر داد و افزود: ۱۰۲ واحد صنعتی استان با تلاش مسئولان، بانک‌ها، اعضای ستاد رفع موانع تولید و… ارتقای ظرفیت دادند که این امر سبب افزایش میزان اشتغال‌زایی و تولید داخلی در سطح استان سمنان شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۸ طرح سرمایه گذاری با پیشرفت بالای ۶۵ درصد به بهره برداری رسیده است، گفت: شاخص بهبود فضای کسب و کار استان خوشبختانه قابل توجه بوده است.

شریفی نژاد با بیان اینکه بالغ بر ۸۱ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و ۹۷.۷ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان جذب شده است، بیان کرد: سالانه ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای استان در نظر گرفته شده که در پنج ماهه نخست سال جاری، تاکنون ۲۶ درصد این تعهد با ایجاد دو هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی، محقق شده است.

وی در خاتمه افزود: برای کمک به واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی ۳۹۳ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال و ۱۱ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سطح استان پرداخت شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار