طی آئینی؛
سمنان- در مراسمی حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 22 September 2020

«محسن انصاری‌نیا» دبیر ستاد امربه‌معروف استان سمنان شد

به گزارش تابناک سمنان در مراسمی با حضور جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در این مراسم که به میزبانی دفتر خود برگزار شد با تأکید بر لزوم توجه به بحث امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امروز مقوله امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه و کشور دارای اهمیت بسیار فراوانی است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بابیان اینکه نیاز است تا در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود، افزود: ارائه راهکار برای رفع مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امربه‌معروف و نهی از منکر در استان مطلوب نیست، تأکید کرد: آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه بدحجابی در این استان رو به افزایش است که این امر نیازمند ورود جدی آمران به معروف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه امر به معرف و نهی از منکر باید در طول سال و در همه حال و در تمامی مراحل زندگی موردتوجه قرار داشته و به یک دوره زمانی خاص اختصاص ندارد، تصریح کرد: لازم است اثر خارجی مصوبات و تلاش‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه به‌صورت ملموس مشهود باشد.

در این مراسم از زحمات سردار دامغانی قدردانی و حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا به‌عنوان دبیر جدید ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار