علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۱۶۳ پرونده متقاضیان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان معرفی شد، گفت: پرونده این متقاضیان در دست بررسی است.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 23 September 2020

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری اظهار داشت: ارائه تسهیلات رونق تولید برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان باوجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نهایت همکاری را با بخش صنعت و تولید استان نسبت به اجرای این برنامه‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: دغدغه واحدهای صنعتی در این کارگروه کمک به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۳ پرونده برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و برای دریافت تسهیلات به ارزش سه هزار میلیارد ریال در بانک‌های عامل استان سمنان در دست بررسی است، افزود: رفع مشکلات مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی ازجمله کارکردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان است.

تشنه دل گفت: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بدهکار و تملیکی استان سمنان از سوی بانک‌ها تسریع شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار