در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت موردی بررسی و برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 23 September 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات بخش صنعت و تولید باید به صورت جزئی و به دور از کلی گویی بررسی شود.
علیرضا شریفی‌نژاد خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری کارگروه هایی از این دست حمایت تمام قد از بخش تولید و صنعت و جلوگیری از بیکاری کارکنان واحدهای مشکل دار است‌‌.
شریفی‌نژاد با بیان اینکه، عملکرد دستگاه های اجرایی استان در ماه های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات اقشار مردم به ویژه صنعتگران مطلوب بوده است، گفت: این رویه اصولی با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا ویروس برای تحقق شعار سال ادامه یاید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پیوند دولت و بخش خصوصی در استان سمنان بسیار محکم است و به نوعی مدیران دستگاه های اجرایی در کنار بخش تولید و حامی صنعتگران هستند‌.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار