در روزهای اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا تا سه برابر در بناب افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 24 September 2020

                                                   مبتلایان به کرونا در این شهر ایران ۳ برابر شد!

به گزارش تابناک سمنان رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب گفت: به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روزهای اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا تا سه برابر در بناب افزایش یافته است.

 رفیعی فرماندار بناب در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا تا سه برابر در بناب افزایش یافته است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با تاکید بر احساس مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه مقابله با کرونا گفت: عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با عادی انگاری جامعه از هیچ دستگاه و نهادی سلب مسئولیت نمی‌کند و همه باید به وظایف خود عمل کنند.

رفیعی سپس بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسم در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات در صورت ضرورت جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

او در خصوص مراسم تشییع و تدفین اموات نیز گفت: حضور افراد به غیر از بستگان درجه‌یک اموات هنگام تشییع و تدفین ممنوع است.

فرماندار بناب در ادامه شهرداری را ملزم کرد ضمن انجام ضدعفونی اماکن عمومی و ناوگان شهری نسبت به ایجاد محدودیت در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر اقدام کند.

رفیعی گفت: سوخت گیری خودرو‌ها در جایگاه‌های سوخت صرفاً باید توسط اپراتور‌های جایگاه‌ها انجام گیرد و آن‌ها ملزم به این کار هستند و در صورت عدم تمکین با جایگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار