حبیب الله خجسته پور؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در اماکن عمومی و صنوف در زمینه مقابله با کرونا، گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم استان پروتکل را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 26 September 2020

بازگشایی مدارس در استان سمنان منوط به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد  بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر شنبه، در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه طبق آمارهای احصاء شده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، بیش از ۷۰ درصد مردم استان پروتکل و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند، بیان کرد: باید تلاش کرد تا ۳۰ درصد باقی مردم نیز رعایت مسائل بهداشتی را جدی گرفته و آن را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مراقبت‌ها و نظارت‌ها بر اماکن عمومی و اصناف در زمینه مقابله با کرونا می‌بایست تشدید شود، گفت: اگر در این نظارت‌ها مسئولان و ضابطان امر، متوجه عدم رعایت پروتکل‌ها باشند حتماً ادامه فعالیت‌های آن مکان و یا مجموعه صنفی متوقف خواهد شد و لذا در این حوزه از مردم نیز کمک می‌خواهیم تا در این نظارت همگانی مشارکت داشته باشند.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه همراهی مردم می‌تواند به مسئولان و کادر بهداشت و درمان برای ریشه کنی هرچه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا کمک کند، بیان داشت: یکی از مسائلی که در ستاد مقابله با کرونا در سطح استان مورد تاکید است افزایش و تشدید نظارت‌ها است.

خجسته پور با بیان اینکه با توجه به ایام ماه صفر انتظار است که عزاداران حسینی در این ایام پروتکل‌های بهداشتی را مانند دهه اول و دوم ماه محرم، به خوبی رعایت کنند تا دچار مشکل نشویم، تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، خروج از کشور و حضور در کربلای معلی طی ایام اربعین حسینی امکان پذیر نیست و در سطح شهرها و استان‌ها راهپیمایی برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری مراسم و سوگواری اربعین در منازل، بیان داشت: همانطور که معظم‌له نیز تاکید کردند مردم عزادار استان سمنان می‌توانند در منازل خود نسبت به عزاداری اهل بیت (ع) و به خصوص پیامبر گرامی اسلام (ع) اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه رعایت مردم در مجموع خوب بوده است، گفت: در برخی مدارس و مراکز آموزشی استان مواردی از ابتلاء گزارش شد که بلافاصله عملکرد مدرسه به صورت غیر حضوری تغییر کرد لذا آمادگی برای مقابله با کرونا وجود دارد مضافاً بر اینکه خوشبختانه رعایت عمومی مردم سمنان در زمینه بهداشت، نسبت به میانگین‌کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد و لذا باید نظارت‌ها را نیز در کنار رعایت مردمی داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار