محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 27 September 2020

مباحث مطرح شده در خصوص صدقه در فضای مجازی مورد تایید ما نیست - خبرگزاری مهر  | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بعدازظهر یکشنبه در جلسه رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت‌شده است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از راهبردهای مؤثر برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه به تفکیک منطقه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان تسهیلات خوبی به مددجویان پرداخت شد، اضافه کرد: شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در رتبه اول تا سوم ازنظر میزان پرداختی‌ها قرار دارند.

محسن مسعودیان راد با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال‌های نوین در بستر فضای مجازی و وب بیان کرد: از محل اعتبارهای روستایی و صندوق امداد و ولایت هم اعتبارهای خوبی برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان پرداخت‌شده است.

مسعودیان راد یادآور شد: از مجموع تسهیلات اعطاشده به مددجویان استان، ۱۸۰ میلیارد ریال توسط بانک عامل پرداخت‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار