دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید مدعی شد تا پایان سال ۱۰۰ میلیون واحد واکسن کرونا در اختیار خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 29 September 2020

                                                   ادعای تازه ترامپ درباره واکسن کرونا

به گزارش تابناک سمنان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان لایو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید مدعی شد تا پایان سال ۱۰۰ میلیون واحد واکسن کرونا در اختیار خواهیم داشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: اروپا در حال تجربه نرخ مرگ و میر ۵۰ درصدی و وضعیت اقتصادی آن‌ها بسیار بدتر از آمریکا است. دولت من قصد دارد که پس از تولید واکسن آن را به روشی امن و سریع در اختیار همگان قرار دهد. همانطور که می‌دانید ما اقدامات خوبی در رابطه با واکسن انجام می‌دهیم. ۴ واکسن هم اکنون در مراحل پایانی آزمایش خود هستند. در روزی که واکسن تایید شود سازمان غذا و دارو آن را در مدت ۲۴ ساعت توزیع خواهد کرد. صد‌ها میلیون واحد به فوریت توزیع خواهد شد. ما آماده انجام این کار هستیم. ما از نظر لجستیکی در ارتش آماده انجام این کار هستیم. افراد فوق العاده‌ای منتظر انجام این کار هستند.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون واحد از واکسن تا پیش از پایان سال در دسترس خواهد بود. ما ویروس را شکست خواهیم داد و به همه گیری پایان خواهیم داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار