شبکه ام. اس. ان. بی. سی گزارش داد؛
شبکه ام. اس. ان. بی. سی مناظره انتخاباتی پیش‌رو را فرصت مناسبی برای جو بایدن به منظور پیروزی در انتخابات دانست.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 29 September 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از شبکه تلویزیونی ام. اس. ان. بی. سی، کارشناسان بر این باورند که جو بایدن باید در مناظرات انتخاباتی دونالد ترامپ را در جایگاه متهم بنشاند.

این شبکه افزود نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در آمریکا باید از فرصت مناظره تلویزیونی با رئیس جمهور دونالد ترامپ استفاده کند و او را در جایگاه متهم و مردم این کشور را در جایگاه هیئت منصفه قرار دهد و مناظره را به همه پرسی بر سر ادامه‌ دیکتاتوری یا دموکراسی - ماندن یا رفتن ترامپ - تبدیل کند.

مجری این برنامه ضمن تاکید بر اهمیت نظرسنجی‌ها در هفته‌های باقیمانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت با نظرسنجی می‌توان فرآیند (انتخابات) را زیر ذره بین قرار داد.

وی به پیشتازی جو بایدن - نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر - در همه نظرسنجی‌ها در مقایسه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی این کشور و نامزد حزب جمهوریخواه اشاره کرد و گفت این موضوع (پیشتازی بایدن) اهمیت دارد، زیرا در شرایطی که ترامپ تلاش می‌کند از انتخابات مشروعیت زدایی کند، نظرسنجی‌های پی در پی نشان می‌دهد بایدن با اختلاف بسیار خوبی پیشتاز است و به همین علت، اقدام ترامپ برای مشروعیت زدایی از انتخابات بسیار دشوارتر شده است.

این مجری گفت نخستین بحثی که باید در نظر داشته باشیم و امیدوارم ستاد تبلیغاتی جو بایدن نیز به آن توجه ویژه داشته باشد این است که نظرسنجی ها، مناظره به شمار نمی‌آیند و بایدن نیز نباید به نظرسنجی‌ها همچون مناظره بنگرد. نظرسنجی، محاکمه است و در این محاکمه، مردم آمریکا رو در روی دونالد ترامپ در جایگاه شاکی و متهم قرار دارند و قاضی این دادگاه هم جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین (باراک اوباما) است.

وی افزود اگر جو بایدن از این فرصت‌ها و مناظره به عنوان فرصتی برای محاکمه‌ دونالد ترامپ بهره بگیرد - در شرایطی که اسناد و مدارک عدیده‌ای برای اثبات گناهکار بودن او وجود دارد - و مردم آمریکا هم در جایگاه هیئت منصفه قرار گیرند؛ بایدن می‌تواند آن‌ها را به سمت و سویی رهنمون کند که حکم بدهند دیکتاتوری می‌خواهند یا دموکراسی!

وی تصریح کرد این فرصتی است که پیش روی بایدن قرار دارد. همچنین میلیون‌ها آمریکایی این فرصت را خواهند داشت که برای نخستین بار فاکس نیوز را رسوا کنند؛ مردم آمریکا این فرصت را به بایدن خواهند داد تا این محاکمه را به همه پرسی آری یا خیر به دونالد ترامپ تبدیل کنند. بیش از ۲۰۰ هزار آمریکایی جان باخته‌اند، اشرافی‌گری شدت گرفته است و وعده داده می‌شود که مشروعیت انتخابات را به رسمیت نخواهیم شناخت و بی سابقه‌ترین رویداد در تاریخ آمریکا مبنی بر جلوگیری از انتقال مسالمت آمیز قدرت احتمال دارد صورت بگیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار