حرکت بر خلاف جریان آب از سوی آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: در حالیکه بارها مقام معظم رهبری عمل به تصمیمات ستاد کرونا را مورد تاکید مردم و مسئولین قرار دادند اما این بار استاندار سمنان اعلام داشت که چراغ راه ما در مسیر مقابله با بیماری کرونا، تصمیمات، نظرات و فتوای مقام معظم رهبری و سایر مراجع اعظام تقلید است!
کد خبر: ۹۰۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 29 September 2020
 
حرکت بر خلاف جریان آب از سوی آشناگر:
استاندار سمنان روز سه شنبه ۸ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در حالی به موضوع «مبنا و چراغ راه ما در مسیر مقابله با بیماری کرونا، تصمیمات، نظرات و فتوای مقام معظم رهبری و سایر مراجع اعظام تقلید است» پرداخت که بارها و بارها عمل به تصمیمات ستاد کرونا؛ برای حفظ جان و آیین مورد تاکید معظم له قرار گرفته است.
آشناگر گفت: مردم ما باید بدانند که تشدید اجتماعات یکی از عوامل اصلی افزایش ابتلا به بیماری و تسریع روند سرایت ویروس در جامعه است و ما نیز باید برای جلوگیری از آسیب به هم نوعان خود، تابع نظرات راهگشای مقام معظم رهبری باشیم.
 
نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان کمتر از ۶ درصد است!
وی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک، تنظیم مناسبات اجتماعی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویژه در دستور کار خانواده‌ها و هم استانی‌های عزیز باشد، خاطر نشان کرد: امروز کادر درمانی ما اشراف بسیار مطلوبی به این بیماری پیدا کرده اند و به همین واسطه شاهدیم که نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان کمتر از ۶ درصد است، در صورتیکه در ابتدای کار بیش از ۱۰ درصد بود و لذا باید تلاش کنیم تا این روند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تثبیت شود.
 
جغرافیا و آب وهوای استان عامل افزایش سرایت
استاندار سمنان اذعان داشت: استان ما محل تردد بسیاری از مسافران از معابر و راه‌های ارتباطی است که همین مهم میزان سرایت ویروس را افزایش داده است؛ ولیکن به دلیل اقدامات انجام شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شیب بسیار کُندی به سمت کاهش ابتلا به بیماری در استان بوجود آمده که امیدواریم در صورت رعایت بهتر موارد بهداشتی، به شرایط تثبیت شده گذشته بازگردیم.
وی شروع فصل سرما و افزایش میزان سرایت آنفولانزا را عامل افزایش نگرانی‌ها در حوزه مقابله با کرونا دانست و گفت: بازنگری در اقداماتی که تا حال انجام شده همراه با تبلیغ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص رعایت موارد و مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در این راه کمک حال دولت و کادر درمانی باشیم.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار