بیان مشکل بدون ارائه راه حل!
استاندار سمنان گفت:با وجود اینکه دشمنان نظام و کشور مشکلاتی را برای دریافت واکسن آنفولانزا ایجاد کردند، اما نیاز است تا با تلاش ویژه، این‌مهم صورت بگیرد و تامین شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 29 September 2020
بی تدبیر در اطلاع رسانی عامل تحریم واکسن آنفولانزا
استاندار سمنان روز سه شنبه ۸ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت:با وجود اینکه دشمنان نظام و کشور مشکلاتی را برای دریافت واکسن آنفولانزا ایجاد کردند، اما نیاز است تا با تلاش ویژه، این‌مهم صورت بگیرد و تامین شود.
 
حواسمان به سالمندان هست
وی همچنین با انتقاد از این مطلب که افزایش نرخ مرگ و میر به واسطه سالمندان و وجود بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای در این قشر است، گفت: این‌مطلب به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا خانه‌های سالمندان در راستای مراقبت از این افراد و همچنین بیماریابی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و سرویس‌های لازم در خصوص موارد بهداشتی به این عزیزن ارائه شود، چرا که ما در مقابل جان و سلامت این افراد مسئول هستیم.

آشناگر با تاکید بر این‌مطلب که فرهنگ سپاس گذاری جمعی و عمومی از سوی مردم و تشکل‌ها نسبت به کادر درمانی برای از بین بردن خستگی و رنج‌ها و همچنین ایجاد انگیزه و روحیه جدید باید شکل بگیرد، گفت: کادر درمانی، امروز نیاز به حمایت همه جانبه دارد، عدم رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی و نزدن ماسک از سوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، صنوف، صاحبان مغازه ها، فعالین در مجتمع‌های تجاری، نیرو‌های راهنمایی و رانندگی، انتظامی و ... تخلف است و بار سنگینی را با افزایش ابتلا به بیماری به دوش کادر درمانی وارد میکند.
 
امکان تعطیلی برخی از فروشگاه های زنجیره ای بعد از سرایت ویروس
استاندار سمنان با بیان اینکه ناگریزیم با هماهنگی با برخی از وزرا محدودیت‌هایی را اعمال کنیم گفت:فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به صورت مستمر در سطح استان بررسی و تحت نظارت قرار گرفته و درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی، تعطیل شوند.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار