رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ در استان، تاکنون ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی برای دریافت وام معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 30 September 2020

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه‌دل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات و موارد واحد تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

او افزود: طی بازرسی‌های انجام‌شده از هفت واحد تولیدی که از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کردند، ۴۸ نفر اشتغال جدید در این واحدها ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ در استان، تاکنون ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی به‌منظور دریافت ۲۰ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

تشنه‌دل بیان کرد: از این تعداد، ۳۶۸ طرح مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون دریافت کردند. او گفت: همچنین ۲۵۰ طرح به‌منظور دریافت هشت هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ در استان نیز تاکنون ۳۳۰ واحد در بخش صمت و کشاورزی به‌منظور دریافت ۶۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد، ۱۴۹ طرح مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

تشنه‌دل اضافه کرد: همچنین ۱۸۰ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹، به‌منظور دریافت ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

او گفت: در بخش تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ نیز ۵۷ واحد تولیدی مبلغ سه هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند در حالی که بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال از سقف سهمیه استان نیز افزایش پیدا کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار